14 maja, 2017

HOUSES - BOKS STOP

DOMKI W RAMKACH - BOOKS STOP

Moja kolejna miniaturowa praca z zamysłem.

Docelowo domki-obrazki staną się ozdobnymi podpórkami do książek.
Wprawdzie na rynku jest masa podpórek,mniej lub bardziej estetycznych i funkcjonalnych,lecz autorska praca to coś innego.


Efekt końcowy,którego sama jestem ciekawa,zaprezentuję,dziś tylko początek idei. 

Dodatkowo ten wzór jest nadzwyczaj uniwersalny,takie sobie cenię najbardziej. 



Zainspirowała mnie ta podpórka .

 



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog.Witam z radością nowych obserwatorów.Dziękuję Wam za komentarze i udostępnienie posta



***
I greet all visitors to my modest blog.I greet with joy the new observers.Thank you for your comments and sharing post.







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.