02 lipca, 2016

FRESH FISH- ŚWIEŻE RYBY

FRESH FISH - MAKRELA 

W nawiązaniu do zarybionej CROSS Wzorcowni,prezentuję Wam moją prywatną ławicę makreli w kolorach blue;-).

Doskonały dekoracyjny,letni akcent w kuchni,a może też małe pocieszenie po niezbyt udanym połowie.

  Dla utrzymania letniej,morskiej stylistyki,w tonacji BLUE oraz  pewnego ożywienia


łączyłam tkaniny,


wszywałam elementy taśmy pasmanteryjnej,


zmieniałam kolor nici oraz ściegi. 


 Dzięki temu każda ryba zyskała swój indywidualny charakter, pomimo że została "złowiona" z tego samego szablonu,mojego autorstwa.


 Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog,witam nowych obserwatorów, dziękuję za wszystkie komentarze ,+1.


C I E K A W E 

Makrela pomimo,że jest rybą nie posiada  pęcherza pławnego!!! Wiecie,że ta rybka może żyć około 20lat;-) 

Makrela jest też jednym z symboli hiszpańskiego miasta Ceuta położonego w Afryce północnej.

W Hiszpanii ryby,w tym również makrela, poławiane są przy pomocy pułapek zwanych Almadraba

 W trakcie migracji ławic,rybacy rozstawiają labirynt z sieci prowadzących ryby w pobliże wybrzeża,lub zacumowanych łodzi,gdzie najdorodniejsze osobniki ryb chwytane są przy pomocy haków i harpunów,podbieraków lub bezpośrednio rękami.                



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.