27 września, 2015

ZAPNIJ CIEPŁO /STOP THE HEAT;-)

  Niby proste.... 

Uszycie tej poduszki nie jest żądnym wyczynem,jednak jej zapięcie to już wyzwanie.

Błyskotliwy zamek i zwykłe dziurki -odpada!

 MOJE PROSTE ZAPIĘCIE ...

1.Wierzchni  brzeg poduszki  wykończyłam 5 guzikami,

2. W zgodzie z tonacją kolorów dobrałam bawełnianą taśmę, 

3.Pięć  odcinków taśmy o długości nie mniej 0,5 metra każdy złożyłam na pół,

4.Każdy złożony na pół odcinek przestebnowałam,na takiej wysokości,aby taśma "zatrzymywała" się u podstawy guzika,

5. Na spodnim brzegu poduszki przyszyłam taśmę,już ręcznie,

6. Włożyłam poduchę,zawiązałam tasiemki na kokardkę. 


Efekt końcowy to 65 x 35 cm ciepłej i miękkiej poduchy.

Jeszcze jeden ciepły dodatek,ciągle kwitnąca aksamitka oraz ciepły biały pled;-)


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog,witam nowych obserwatorów, dziękuję za wszystkie komentarze ,+1.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.